Mobilní aplikace jako současný trend implementovaný do prostředí muzeí a galerií – Bc. Markéta Dvořáková
Bc. Markéta Dvořáková
Master's thesis
Mobilní aplikace jako současný trend implementovaný do prostředí muzeí a galerií
Mobile applications as a current trend implemented in the environment of museums and galleries
Abstract:
Cílem magisterské diplomové práce je přinést a definovat kritéria potencionální mobilní aplikace implementované do prostředí Moravské galerie v Brně. Neboť primárním cílem muzeí a galerií již není pouze shromažďování, uchovávání sbírkových předmětů a jejich případná prezentace, ale kvůli turbulentní době se musí stále více snažit orientovat na potřeby návštěvníků. Proto se implementace mobilní aplikace …moreAbstract:
The aim of the master's thesis is to propose and define criteria for a potential mobile application implemented in the Moravian Gallery in Brno. Currently, the primary goal of museums and galleries is not only the collection and presentation of collection items, but due to the turbulent times, museums and galleries must orientate themselves to the needs of visitors. The implementation of a mobile application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hwm28/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Moderní technologie v hotelových službách
Martin Košťál -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál