Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj – MUDr. Petr Dlabaja
MUDr. Petr Dlabaja
Diplomová práce
Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj
The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hospital
Anotace:
Veřejné zdravotnické organizace jsou zásadně znevýhodněny centralizací lukrativních výkonů a silnějším tlakem na dosahování ekonomických cílů v zařízeních soukromé sféry. Z těchto důvodů se v okrese Karviná s vysokou nezaměstnaností a horším zdravotním stavem obyvatel stala objektem této práce Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj, příspěvková organizace Moravskoslezského kraje. Úvodní část tvoří rešerše …víceAbstract:
Public healthcare organisations are heavily disadvantaged by the centralization of lucrative performance and stronger upward pressure on economic achievements in the private sector. These are the reasons Karviná-Ráj Hospital is the subject of this thesis; along with the high rate of unemployment and lower overall health conditions in the Karviná region. The first part is divided into two halves - one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLABAJA, Petr. \textit{Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/h0ww9i/.
Jak správně citovat práci
Dlabaja, Petr. Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Aneta Procházková -
Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci
Iveta Podolská -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ