Veronika Schwarzová

Bachelor's thesis

Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě

Crisis communication in the creative industry sector - in advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací ve vybraném sektoru kreativního průmyslu, konkrétně v reklamě. Cílem této práce je analyzovat krizovou komunikaci vybraných subjektů. V teoretické části je zaměřena na témata jako krize, krizová komunikace nebo kreativní průmysl. Její praktická část díky případové studii rozebírá krizovou komunikaci dvou vybraných subjektů.
Abstract:
The bachelor thesis deals with crisis communication in a selected sector of the creative industry, specifically in advertising. The aim of this thesis is to analyze crisis communication of selected subjects. The theoretical part is focused on topics such as crisis, crisis communication or the creative industry. Its practical part, thanks to a case study, analyses the crisis communication of two selected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/gwojg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedúci: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
  • Oponent: M.A. Jozef Ftorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
International Management and Marketing / International Management and Marketing