Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě – Veronika Schwarzová
Veronika Schwarzová
Bakalářská práce
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Crisis communication in the creative industry sector - in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací ve vybraném sektoru kreativního průmyslu, konkrétně v reklamě. Cílem této práce je analyzovat krizovou komunikaci vybraných subjektů. V teoretické části je zaměřena na témata jako krize, krizová komunikace nebo kreativní průmysl. Její praktická část díky případové studii rozebírá krizovou komunikaci dvou vybraných subjektů.Abstract:
The bachelor thesis deals with crisis communication in a selected sector of the creative industry, specifically in advertising. The aim of this thesis is to analyze crisis communication of selected subjects. The theoretical part is focused on topics such as crisis, crisis communication or the creative industry. Its practical part, thanks to a case study, analyses the crisis communication of two selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/gwojg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHWARZOVÁ, Veronika. \textit{Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h10w1m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Možnosti uplatnění absolventů vysokých uměleckých škol v kreativních průmyslech – případová studie absolventů Akademie výtvarných umění v Praze
Markéta Dušková -
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
Veronika Štefánková -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Kulturní a kreativní průmysl ve vybraném odvětví v Jihočeském kraji
Eliška ZUZÁKOVÁ -
Hlavní města V4 a jejich kreativní prostředí
Barbora Andrová