Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 – Adam PAVLÍK
Adam PAVLÍK
Bachelor's thesis
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Political marketing of the party ČSSD in election to the House of Commons in 2013-2017
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje politický marketing strany ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Práce se v teoretické části zabývá charakteristikou ekonomického i politického marketingu. Dále se pak práce zaměřuje na dělení politického marketingu jeho nástroje či jeho teorie. Jednou z představených teorií je teorie tržně orientovaných stran britské politoložky Jennifer Lees …moreAbstract:
This Bachelor thesis analyses the political marketing of the Czech social democratic party in the election to the House of Commons in 2013 and 2017. The theoretical part of the thesis is focused on the characteristics of the economical, and political marketing. Furthermore, this thesis will also access certain aspects of political marketing, paying particular attention to its tools and its theories …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Vašátková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍK, Adam. \textit{Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/h15bi6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLÍK, Adam. Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights