Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D – Mgr. Veronika Kočová
Mgr. Veronika Kočová
Diplomová práce
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Zpravicky and its Audeiences: Behavioral Strategies Analysis and Reception Analysis
Anotace:
Diplomová práce předkládá analýzu chování, postojů a recepčních strategií cílového publika dětí pořadu Zprávičky stanice ČT:D. Hlavním cílem této práce je zmapovat základní charakteristiky konzumačních vzorců cílové skupiny dětí ve věku 9 – 12 let uplatňované při sledování pořadu Zprávičky a přiblížit, jak je vybraná skupina respondentů s pořadem spokojena. V předložené studii se tak pokusíme zjistit …víceAbstract:
The thesis presents the research of children as the target audience for children news Zprávičky. It brings insight into their behavior, attitudes and reception strategies of channel CT:D. Firstly, thesis introduces the structure of Czech televised Zprávičky audience defined by its age and gender characteristics, and secondly to specify audience´s satisfaction with the program and content preferences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nw0sg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Kateřina RATAJOVÁ -
Analysis of the 2016 U.S. Presidential Debates: Winners and Losers
Sandra Frančeková -
Recepční analýza čtenářských praxí ženských magazínů
Magdalena Černá -
Metrum a rytmus v českém verši: Experimentální analýza veršů Ivana Blatného
Dominik Bárt -
Harry Potter optikou dětského publika: Analýza recepčních strategií
Barbora Hilšerová -
Komiksové publikum jako subkultura (Analýza recepčních strategií)
Kateřina Králová -
Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií
Hana Brychtová -
Vlivy vlnové délky a intenzity světla na magnetorecepci hmyzu - analýza recepčního mechanismu
Radek Netušil