Karin Lörincová
Master's thesis
Brand audit vybrané značky
Brand audit of the selected brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá auditem značky dětských příkrmů. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy k danému tématu. Představuje charakteristiky trhu dětské výživy a jeho trendy. V praktické části je analyzováno vnímání spotřebitelů a jejich postoje k dětským příkrmům obecně, ale hlavně k příkrmům značky Gerber a jejím dvěma konkurentům. Za tímto účelem byl proveden netnografický výzkum …moreAbstract:
The aim of this thesis is to conduct brand audit of the selected brand. This thesis summarizes the knowledge and defines the concepts related to the topic. It presents the characteristics of the baby food market and its trends. In the practical part, the perception of consumers and their attitudes towards baby food in general, but mainly towards the brand Gerber and its two competitors, are analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90054
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Alena Fišerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia