Karin Lörincová

Master's thesis

Brand audit vybrané značky

Brand audit of the selected brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá auditem značky dětských příkrmů. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy k danému tématu. Představuje charakteristiky trhu dětské výživy a jeho trendy. V praktické části je analyzováno vnímání spotřebitelů a jejich postoje k dětským příkrmům obecně, ale hlavně k příkrmům značky Gerber a jejím dvěma konkurentům. Za tímto účelem byl proveden netnografický výzkum …more
Abstract:
The aim of this thesis is to conduct brand audit of the selected brand. This thesis summarizes the knowledge and defines the concepts related to the topic. It presents the characteristics of the baby food market and its trends. In the practical part, the perception of consumers and their attitudes towards baby food in general, but mainly towards the brand Gerber and its two competitors, are analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Alena Fišerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90054