Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o. – Daniel HORN
Daniel HORN
Bachelor's thesis
Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.
Footshop´s consumer behaviour
Abstract:
V rešeršní části této práce byl popsán termín nákupního chování spotřebitelů a jeho rozdíly mezi pohlavím, dále též produktový mix, jeho největší složky produkt a značka, a v menší míře i cena. Všechny tyto termíny byly využity při řešení marketingového problému nízkých prodejů dámských produktů u společnosti Footshop, s. r. o. Společnost Footshop, s. r. o. poskytla svá vnitropodniková data pro nastínění …moreAbstract:
The research part of this work described the term shopping behavior of consumers and its differences between the sexes, as well as the product mix, its largest components product and brand, and to a lesser extent the price. All these terms were used in solving the marketing problem of low sales of women's products at Footshop, Ltd. The company Footshop, Ltd. provided its in-house data to outline this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORN, Daniel. \textit{Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/h1b6md/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORN, Daniel. Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Lucie Ságnerová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Vliv dětí na nákupní chování rodičů
Jan Holovský -
Analýza marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu firmy Footshop
Mojmír Prokop -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Nikola Vlastníková