Daniel HORN

Bachelor's thesis

Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.

Footshop´s consumer behaviour
Abstract:
V rešeršní části této práce byl popsán termín nákupního chování spotřebitelů a jeho rozdíly mezi pohlavím, dále též produktový mix, jeho největší složky produkt a značka, a v menší míře i cena. Všechny tyto termíny byly využity při řešení marketingového problému nízkých prodejů dámských produktů u společnosti Footshop, s. r. o. Společnost Footshop, s. r. o. poskytla svá vnitropodniková data pro nastínění …more
Abstract:
The research part of this work described the term shopping behavior of consumers and its differences between the sexes, as well as the product mix, its largest components product and brand, and to a lesser extent the price. All these terms were used in solving the marketing problem of low sales of women's products at Footshop, Ltd. The company Footshop, Ltd. provided its in-house data to outline this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORN, Daniel. Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická