Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele – Gabriela Nešporová
Gabriela Nešporová
Bakalářská práce
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Advertising on Instagram and its Influence on Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na Instagramu a její vliv na spotřebitele. Cílem této práce je zjistit, jak reklamy ovlivňují spotřebitele a jaké jsou jejich znalosti v oblasti regulace reklamy. Teoretická část práce definuje reklamu z hlediska marketingu a popisuje její druhy a historii. Dále se tato část věnuje aplikaci Instagram a popisuje, s jakými druhy reklam se může spotřebitel …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on advertising on Instagram and its impact on consumers. The aim of this work is to determine how advertisements influence consumers and what their knowledge is in the area of advertising regulation. The theoretical part of the thesis defines advertising from a marketing perspective and describes its types and history. This section also focuses on the Instagram application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Tomáš Mizerák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Regulace reklamy na internetu
Tomáš Barychar -
Regulace reklamy
Lenka Vinická -
Regulace reklamy humánních léčivých přípravků v ČR a SR
Monika Poliaková -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ