Vybraný segment trhu volnočasových aktivit – Jana Fléglová
Jana Fléglová
Bachelor's thesis
Vybraný segment trhu volnočasových aktivit
Selected segment of leisure activity market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou pražského trhu multikin a chováním vybraného segmentu spotřebitelů na tomto trhu, kterým jsou mladí lidé ve věku 15-29 let. Práce poskytuje shrnutí vývoje sítě kin v České republice a současných trendů v tomto odvětví. Struktura pražského trhu multikin je analyzována na Porterově modelu 5 konkurenčních sil. Provozovatelé multikin jsou dále srovnáni na základě různých …viacAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the analysis of the Prague multiplex cinema market and the behavior of a selected segment of consumers in this market, which are young people aged between 15 and 29. The thesis provides a summary of the development of the cinema network in the Czech Republic and introduces some current trends in this sector. The structure of the Prague multiplex cinema market is analyzed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Michal Pavlík -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Alice Petlachová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová