Srovnání vývoje vznímání u dětí z minoritní romské skupiny s dětmi z majoritní české skupiny – Bc. Monika Lojdová
Bc. Monika Lojdová
Bakalářská práce
Srovnání vývoje vznímání u dětí z minoritní romské skupiny s dětmi z majoritní české skupiny
Confrontation of progression in children's impressionability first group are children from roman minority, second group are from czech majority
Anotace:
Bakalářská práce „Srovnání vývoje vnímání u dětí z romské minoritní skupiny s dětmi z majoritní české skupiny“ pojednává o vývoji vnímání u dětí, které pocházejí z rozlišného rodinného a sociálního prostředí. Výzkum byl proveden u českých žáků ve 4. a 6. třídě ZŠ Horácké náměstí 13, Brno a u romské skupiny rovněž 4. a 6 třída, ZŠ Lidická 6. Z výsledků výzkumu plyne skutečnost, že romské děti, pocházející …víceAbstract:
The bachelor thesis „Comparison of reception progression children from Roman minority group with children from majority czech group“ deals with reception progression in childhood, derivable from different social and family milieu. The survey was done with czech pupils of 4th and 6th year of primary school Lidicka 6, Brno- romany children and of 4th and 6th year of primary school Horacke place 13, Brno …víceKlíčová slova
Vnímání Romové vývoj vnímání vývojová psychologie sociální prostředí rodinné prostředí dětství dospívání analytické vnímání logické vnímání synkretické vnímání. Reception Romanies the reception progression psychologie of development social milieu family milieu childhood puberty analytical reception logical reception syncretical reception.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdy4q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Otto Čačka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Effect of early-life stress on the functional and structural development of the ventromedial prefrontal cortex in association with stress management
Jan Fischer -
Sportovní aktivita dětí a jejich rodinné prostředí
Kristýna ZÁLEŠÁKOVÁ -
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
Vývoj vnímání tchajwanské národní identity od roku 1990 po současnost
Kristýna Kolaříková -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Stará čeština - vymezení a vnímání etapy vývoje jazyka
David MIFFEK -
Vývoj vnímání autority učitele u žáků 1. stupně vybrané základní školy
Jana Pelinková