Ing. Juraj Žiak

Diplomová práce

Marketingový plán nového projektu ve stavebním podniku

Marketing plan of the construction company
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový plán nového projektu v stavebnom podniku“ je vyzdvihnúť význam marketingového plánovania a navrhnúť marketingový plán tak, aby predstavil novú výstavbu bytov verejnosti a prispel k efektívnemu a rýchlemu získaniu kupujúcich. Práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej kapitole sú rozpracované teoretické východiská marketingového plánovania a štruktúra marketingového …více
Abstract:
The goal of submitted thesis: “Marketing plan of the construction company.” is to emphasize the importance of marketing planning and to suggest a marketing plan so that it introduces a new building of public flats and contribute to an effective and prompt acquiring customer. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical fundaments of marketing planning and structure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství