Marketingový plán nového projektu ve stavebním podniku – Ing. Juraj Žiak
Ing. Juraj Žiak
Diplomová práce
Marketingový plán nového projektu ve stavebním podniku
Marketing plan of the construction company
Anotace:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový plán nového projektu v stavebnom podniku“ je vyzdvihnúť význam marketingového plánovania a navrhnúť marketingový plán tak, aby predstavil novú výstavbu bytov verejnosti a prispel k efektívnemu a rýchlemu získaniu kupujúcich. Práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej kapitole sú rozpracované teoretické východiská marketingového plánovania a štruktúra marketingového …víceAbstract:
The goal of submitted thesis: “Marketing plan of the construction company.” is to emphasize the importance of marketing planning and to suggest a marketing plan so that it introduces a new building of public flats and contribute to an effective and prompt acquiring customer. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical fundaments of marketing planning and structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/accu9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Matej Blažo -
A Business Plan of the Company TERMIT, s.r.o.
Martin Závodský -
Problematika zajišťování subdodávek v stavební firmě ZIPP BRATISLAVA spol. s r.o.
Peter BUČEK -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová