Bc. Sandra Jaroňová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing Strategy of the Selected Company
Anotace:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii společnosti týkající se vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, marketingové situační analýzy, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen vybraný podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy of the company concerning the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, marketing situation analysis, creation of marketing strategy, their steps and typology of strategies. The practical part will introduce the selected company, the analysis of the marketing macro-environment and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/oj4t5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management