Bc. Sandra Jaroňová
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing Strategy of the Selected Company
Abstract:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii společnosti týkající se vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, marketingové situační analýzy, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen vybraný podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy of the company concerning the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, marketing situation analysis, creation of marketing strategy, their steps and typology of strategies. The practical part will introduce the selected company, the analysis of the marketing macro-environment and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/oj4t5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Typologie žánru romantické komedie po roce 1990
Alice Muziková -
Typologie návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Jana Ladická -
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Helena Vrátníková -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer
Štěpán Glombek -
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Tereza Teislerová