Bc. Sandra Jaroňová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing Strategy of the Selected Company
Abstract:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii společnosti týkající se vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, marketingové situační analýzy, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen vybraný podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí …more
Abstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy of the company concerning the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, marketing situation analysis, creation of marketing strategy, their steps and typology of strategies. The practical part will introduce the selected company, the analysis of the marketing macro-environment and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management