Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Sandra Jaroňová
Bc. Sandra Jaroňová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing Strategy of the Selected Company
Anotace:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii společnosti týkající se vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, marketingové situační analýzy, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen vybraný podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy of the company concerning the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, marketing situation analysis, creation of marketing strategy, their steps and typology of strategies. The practical part will introduce the selected company, the analysis of the marketing macro-environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oj4t5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie žánru romantické komedie po roce 1990
Alice Muziková -
Typologie návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Jana Ladická -
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Helena Vrátníková -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer
Štěpán Glombek -
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Tereza Teislerová