Theses 

Marketing Management and Marketing Planning in SME – Ing. Olga Kurchitskaya

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance

Ing. Olga Kurchitskaya

Diplomová práce

Marketing Management and Marketing Planning in SME

Marketing Management and Marketing Planning in SME

Abstract: Abstract In the theoretical part, presented in three sections, there are highlighted general aspects of marketing management, marketing planning, and the importance of marketing management and planning in SME. The practical part is dedicated to the analysis of marketing in a certain company. There are being presented certain researches on the results of which are proposed the strategies and planning for effective marketing management.

Keywords: Keywords marketing, management, plan, company, customer, profit, product, strategy, analysis

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Dipl. Ing. Heinrich Homola

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 7. 2019 12:43, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz