Marketing Management and Marketing Planning in SME – Ing. Olga Kurchitskaya
Ing. Olga Kurchitskaya
Diplomová práce
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Abstract:
Abstract In the theoretical part, presented in three sections, there are highlighted general aspects of marketing management, marketing planning, and the importance of marketing management and planning in SME. The practical part is dedicated to the analysis of marketing in a certain company. There are being presented certain researches on the results of which are proposed the strategies and planning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/moqz9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Dipl. Ing. Heinrich Homola
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Commercialization plan
Mirek Houdek