Ing. Olga Kurchitskaya

Diplomová práce

Marketing Management and Marketing Planning in SME

Marketing Management and Marketing Planning in SME
Abstract:
Abstract In the theoretical part, presented in three sections, there are highlighted general aspects of marketing management, marketing planning, and the importance of marketing management and planning in SME. The practical part is dedicated to the analysis of marketing in a certain company. There are being presented certain researches on the results of which are proposed the strategies and planning …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Dipl. Ing. Heinrich Homola

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance