Multilevel marketing v 21.století – Mgr. Lucie LIPOVSKÁ
Mgr. Lucie LIPOVSKÁ
Diplomová práce
Multilevel marketing v 21.století
Multilevel marketing of 21.century
Anotace:
Diplomová práce na téma Multilevel marketing v 21.století se zabývá problematikou refe-renčního neboli víceúrovňového marketingu jako plnohodnotného nástroje marketingové komunikace. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Práce osvětluje konkrétní postupy, jak lze díky multilevel mar-ketingu dosáhnout úspěchu a zabývá se přímo systémem …víceAbstract:
In my graduation work Multilevel marketing in 21th century, I deal with referential or multi-level marketing as a full-value marketing communication discipline. Direct sale is passing through dynamic expansion and has a great results in sales because of multilevel marketing. Graduation work explains concrete ways, how to get succes because of multilevel marke-ting. It examine multilevel marketing system …víceKlíčová slova
Multilevel marketing referenční marketing víceúrovňový marketing pyramidové schéma letadlo sponzor pozice cash-flow kvadrant přímý prodej Amway ZFP Akademie síťový marketing bodová hodnota provize struktura nezávislých distributorů osobní kariéra prodejní marketingový plán samospotřebitel základní seminář kombinace sociálních pro-duktů vzdělávací systém Akademie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zveřejnit od: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPOVSKÁ, Lucie. Multilevel marketing v 21.století. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Outsourcing logistických služeb pro zdravotnictví – pozice nezávislého distributora
Marcela Vojtíšková -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Thu Phuong Nguyen -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová