Mgr. Lucie LIPOVSKÁ

Master's thesis

Multilevel marketing v 21.století

Multilevel marketing of 21.century
Anotácia:
Diplomová práce na téma Multilevel marketing v 21.století se zabývá problematikou refe-renčního neboli víceúrovňového marketingu jako plnohodnotného nástroje marketingové komunikace. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Práce osvětluje konkrétní postupy, jak lze díky multilevel mar-ketingu dosáhnout úspěchu a zabývá se přímo systémem …viac
Abstract:
In my graduation work Multilevel marketing in 21th century, I deal with referential or multi-level marketing as a full-value marketing communication discipline. Direct sale is passing through dynamic expansion and has a great results in sales because of multilevel marketing. Graduation work explains concrete ways, how to get succes because of multilevel marke-ting. It examine multilevel marketing system …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zverejniť od: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7553

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedúci: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIPOVSKÁ, Lucie. Multilevel marketing v 21.století. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications