Bc. Tomáš BURIÁN

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Project of competitiveness increasing of the company VPO Protivanov a.s. by using the tools of a marketing mix
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6060

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BURIÁN, Tomáš. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing