Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Tomáš BURIÁN
Bc. Tomáš BURIÁN
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Project of competitiveness increasing of the company VPO Protivanov a.s. by using the tools of a marketing mix
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURIÁN, Tomáš. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/h2fhp4/.
Jak správně citovat práci
BURIÁN, Tomáš. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Lenka Hulová -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
Konkurenceschopnost podniků v oblasti služeb
Barbora Netolická -
Konkurenceschopnost podnikatelského subjektu - případová studie
Tereza Grohová