Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu – Mgr. Lenka BENEŠOVÁ
Mgr. Lenka BENEŠOVÁ
Master's thesis
Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu
The exploitation of a demographic trend in marketing and management of tourist trade
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku segmentu seniorů v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části práce se zabývám charakteristikou cestovního ruchu a současnými demografickými prognózami a popisuji segment seniorů. Praktická část práce pojednává o cílové skupině seniorů ve vztahu k cestovnímu ru-chu. Analyzuje současnou nabídku a propagaci cestovních kanceláří a agentur. V projektové části práce navrhuji …moreAbstract:
The thesis is focused on the subject of seniors in tourist trade. In the theoretic part I occupied myself with the characteristics of tourist trade and present demographic prognosis and describe the segment of seniors. The practical part deals with the target group of seniors in relation with tourism and it analyses existent offer and presentation of travel agencies for this segment. The project part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7542
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
- Supervisor: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Lenka. \textit{Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/h2gk8v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENEŠOVÁ, Lenka. Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Zefektivnění propagace cestovní kanceláře ATLAS Adria s.r.o
Kateřina Smolíková -
Porovnání zájezdů vybraných cestovních kanceláří a jejich propagace
Kristián Koukal -
Propagace cestovní kanceláře na Internetu
Martina Rosenkrancová -
Analýza propagace cestovní kanceláře
Jana Pechníková -
Analýza propagace cestovních kanceláří
Anna Paulišová -
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří
Kristýna Filipová -
Golfová turistika a její propagace v České republice
Michaela Radošová