Bc. Eva Kindlová

Diplomová práce

Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů

Cultural and social marketing environment of United arab emirates
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Spojených arabských emirátů pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení SAE z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního a sociálního prostředí dané …více
Abstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in the United Arab Emirates. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the United Arab Emirates for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ul7ak/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné