Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů – Bc. Eva Kindlová
Bc. Eva Kindlová
Master's thesis
Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů
Cultural and social marketing environment of United arab emirates
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Spojených arabských emirátů pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení SAE z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního a sociálního prostředí dané …moreAbstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in the United Arab Emirates. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the United Arab Emirates for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ul7ak/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KINDLOVÁ, Eva. \textit{Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/h2m5qr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spojené arabské emiráty: rozvojové indikátory a jejich analýza
Veronika ŠEVČÍKOVÁ -
Státní kapitalismus v Perském zálivu: Spojené arabské emiráty vs. Saúdská Arábie
Aleš Beran -
Kulturní standardy a jejich vliv na obchodní jednání - Spojené Arabské Emiráty
Alena Burgerová -
Spojené arabské emiráty jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na Dubaj
Agáta Balíková -
Spojené arabské emiráty. Vnitřní politické, hospodářské aspekty a interakce federace s mezinárodním prostředím.
Iman Kateřina MAZOURKOVÁ -
Spojené arabské emiráty - Vývoj od tradiční kmenové společnosti k modernímu státu
Miloš ČÁSTKA -
Příčiny a dopady normalizace vztahů mezi Izraelem, Spojenými Arabskými Emiráty a Bahrajnem
Alena SLAVÍKOVÁ -
Příčiny a dopady normalizace vztahů mezi Izraelem, Spojenými arabskými emiráty a Bahrajnem
Alena SLAVÍKOVÁ