Bc. Eva Kindlová

Master's thesis

Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů

Cultural and social marketing environment of United arab emirates
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Spojených arabských emirátů pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení SAE z ekonomického hlediska a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního a sociálního prostředí dané …more
Abstract:
The thesis deals with the social and cultural marketing environment in the United Arab Emirates. The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the United Arab Emirates for the purpose of possible entry into this market. The theoretical part is focused on individual components of the international marketing environment. This will be followed by an introduction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné