zkušební bakalářka Marketingová analýza firmy Kofola – Aneta Požárová
Aneta Požárová
Bakalářská práce
zkušební bakalářka Marketingová analýza firmy Kofola
Anotace:
Předmětem této bakalářská práce je česká firma – Kofola. Našly jsme informaci, že nápoj kofola vznikl jako náhražka dříve nedostupné Coca-Coly či Pepsi. Naším cílem je zjistit, jak si tato česká tradiční firma vede z marketingového pohledu. Výsledků docílíme marketingovým výzkumem a vlastní marketingovou analýzou podniku. Na základě našeho dotazníku vyvodíme závěr a doporučení.Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is the Czech company “Kofola”. We found the information that the beverage called “kofola” was created as a cheap substitute of previously unavailable beverages such as Coca-Cola or Pepsi. Our goal is to find out how this Czech traditional company is doing on the Czech market nowadays. We are going to use the marketing survey to get the results. After the survey we …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
eonomika a managment
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová