Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy – Mgr. Ivana Hrtoňová
Mgr. Ivana Hrtoňová
Master's thesis
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Teaching German at the first stage of the Waldorf school
Abstract:
Diplomová práce „Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy“ přibližuje waldorfskou pedagogiku a seznamuje čtenáře s možnostmi, jak efektivně, hravě a motivačně předložit dětem učivo německého jazyka. V teoretické části se zabývá vznikem waldorfské pedagogiky - její myšlenkou, a předkládá koncept výchovy a vzdělávání podle jejího zakladatele Rudolfa Steinera. Poukazuje na vývoj dítěte …moreAbstract:
The thesis "Teaching German at the first stage of the Waldorf school" approaches Waldorf pedagogy and acquaints readers with the possibilities of how to efficiently and easily produce children motivational curriculum German language. The theoretical part deals with the emergence of Waldorf education - its idea and presents the concept of education by its founder Rudolf Steiner. It refers to the child …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mhl4n/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Petra Šebková