Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy – Mgr. Ivana Hrtoňová
Mgr. Ivana Hrtoňová
Diplomová práce
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Teaching German at the first stage of the Waldorf school
Anotace:
Diplomová práce „Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy“ přibližuje waldorfskou pedagogiku a seznamuje čtenáře s možnostmi, jak efektivně, hravě a motivačně předložit dětem učivo německého jazyka. V teoretické části se zabývá vznikem waldorfské pedagogiky - její myšlenkou, a předkládá koncept výchovy a vzdělávání podle jejího zakladatele Rudolfa Steinera. Poukazuje na vývoj dítěte …víceAbstract:
The thesis "Teaching German at the first stage of the Waldorf school" approaches Waldorf pedagogy and acquaints readers with the possibilities of how to efficiently and easily produce children motivational curriculum German language. The theoretical part deals with the emergence of Waldorf education - its idea and presents the concept of education by its founder Rudolf Steiner. It refers to the child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mhl4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Petra Šebková