Michaela Tomková
Bachelor's thesis
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Analysis of the Brand Position MIKONA Auto, s.r.o.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program. This was followed by an own questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomková, Michaela. Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix
Karel Jakubův -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová