Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu – Bc. The Minh Vo
Bc. The Minh Vo
Bachelor's thesis
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
Social networks in the Czech Republic from the statistical point of view
Abstract:
Ve své bakalářské práci pojednávám o sociálních sítích, které jsou fenoménem dnešní moderní doby. Sociální sítě dnes používá více než polovina obyvatel České republiky, a proto mají velký význam pro českou společnost. V této práci provedu průzkum sociálních sítí a informace budu analyzovat z pohledu matematicko-statistických metod. Mezi přínosy této práce patří ucelený přehled o historii sociálních …moreAbstract:
In my bachelor thesis, I deal with social media, that is a phenomenon of today’s modern world. The half of population of Czech Republic use social media today and that is why it is very significant for Czech society. In this thesis I will do a research of social media and I will use statistical methods to analyze it. A contribution of this thesis will be a review of history of social media. Interesting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/t9oua/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2021
- Supervisor: Dr. Ing. Sylva Skupinová
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova