Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku – Jaroslav KOHOUTEK
Jaroslav KOHOUTEK
Bachelor's thesis
Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku
Scuba diving products of Dressel Divers center in Mexiko
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza nabídky produktů střediska Dressel Divers v Mexiku v roce 2015 a jejich prodej v roce 2015. Dílčími cíli jsou popis jednotlivých produktů a jejich cena, vývoj prodeje jednotlivých produktů v roce 2015, souhrnný přehled o prodeji v roce 2015 a spokojenost klientů s produkty. Analýza byla provedena na základě sekundárních dat prodeje (evidenčních karet prodeje střediska …moreAbstract:
The aim of this study is to analyze products offered and selled by scuba diving center Dressel Divers in Mexico during year 2015. Secondary aim of study is descripton of individual products, their prices, sales development in 2015, comprehensive overview of sales in 2015 and clients satisfaction with products. The Analysis is based on based on secondary (Dresse Diver´s registration cards of sales) …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOHOUTEK, Jaroslav. Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Kateřina KASKOUNOVÁ -
Vysokoškolské vzdělávání jako produkt ve vzdělanostní společnosti: sémiotická analýza webových stránek vysokých škol
Eva Doubravová -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
Michal Sýkora -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights