Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku – Jaroslav KOHOUTEK
Jaroslav KOHOUTEK
Bakalářská práce
Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku
Scuba diving products of Dressel Divers center in Mexiko
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza nabídky produktů střediska Dressel Divers v Mexiku v roce 2015 a jejich prodej v roce 2015. Dílčími cíli jsou popis jednotlivých produktů a jejich cena, vývoj prodeje jednotlivých produktů v roce 2015, souhrnný přehled o prodeji v roce 2015 a spokojenost klientů s produkty. Analýza byla provedena na základě sekundárních dat prodeje (evidenčních karet prodeje střediska …víceAbstract:
The aim of this study is to analyze products offered and selled by scuba diving center Dressel Divers in Mexico during year 2015. Secondary aim of study is descripton of individual products, their prices, sales development in 2015, comprehensive overview of sales in 2015 and clients satisfaction with products. The Analysis is based on based on secondary (Dresse Diver´s registration cards of sales) …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUTEK, Jaroslav. Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Kateřina KASKOUNOVÁ -
Vysokoškolské vzdělávání jako produkt ve vzdělanostní společnosti: sémiotická analýza webových stránek vysokých škol
Eva Doubravová -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
Michal Sýkora -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková
Název
Vložil
Vloženo
Práva