David Kubánek

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj značek

Social networks as a brand marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi, které se v dnešní době čím dál tím víc dostávají do popředí v marketingovém světě. Hlavním cílem této práce je zisk hlubších znalostí využití sociálních sítí v marketingu a zároveň studium taktik a strategií značek v digitálním prostoru pro budoucí využití. V teoretické části práce se zabývám nejpopulárnějšími sociálními sítěmi současnosti. Rozebírám každou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with social networks, which are nowadays increasingly coming to the fore in the marketing world. The main objective of this thesis is to gain a deeper knowledge of the use of social networking in marketing and to study the tactics and strategies of brands in the digital space for future use. In the theoretical part of the thesis, I discuss the most popular social networks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
  • Vedoucí: Jana Syrovátková
  • Oponent: Lucie Rožmberská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92845