David Kubánek

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako marketingový nástroj značek

Social networks as a brand marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi, které se v dnešní době čím dál tím víc dostávají do popředí v marketingovém světě. Hlavním cílem této práce je zisk hlubších znalostí využití sociálních sítí v marketingu a zároveň studium taktik a strategií značek v digitálním prostoru pro budoucí využití. V teoretické části práce se zabývám nejpopulárnějšími sociálními sítěmi současnosti. Rozebírám každou …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with social networks, which are nowadays increasingly coming to the fore in the marketing world. The main objective of this thesis is to gain a deeper knowledge of the use of social networking in marketing and to study the tactics and strategies of brands in the digital space for future use. In the theoretical part of the thesis, I discuss the most popular social networks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Jana Syrovátková
  • Reader: Lucie Rožmberská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92845