Sociální sítě jako marketingový nástroj značek – David Kubánek
David Kubánek
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako marketingový nástroj značek
Social networks as a brand marketing tool
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi, které se v dnešní době čím dál tím víc dostávají do popředí v marketingovém světě. Hlavním cílem této práce je zisk hlubších znalostí využití sociálních sítí v marketingu a zároveň studium taktik a strategií značek v digitálním prostoru pro budoucí využití. V teoretické části práce se zabývám nejpopulárnějšími sociálními sítěmi současnosti. Rozebírám každou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with social networks, which are nowadays increasingly coming to the fore in the marketing world. The main objective of this thesis is to gain a deeper knowledge of the use of social networking in marketing and to study the tactics and strategies of brands in the digital space for future use. In the theoretical part of the thesis, I discuss the most popular social networks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedúci: Jana Syrovátková
- Oponent: Lucie Rožmberská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92845
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová