Hodnocení práce pedagogických pracovníků v 21.století – Ing. Karin Pastorová, MBA
Ing. Karin Pastorová, MBA
absolventská práce studenta CŽV
Hodnocení práce pedagogických pracovníků v 21.století
Teacher's evaluation in 21st century
Abstract:
Tématem této závěrečné práce je seznámení se současným, nejčastěji aplikovaným systémem hodnocení pedagogických pracovníků. Součástí práce je posouzení výzev managementu v 21.století, včetně témat a kompetencí, které manažer vzdělávací in-stituce musí zvládat. Systém hodnocení práce pedagogů je do konceptu začleněn jako nástroj, který by měl vést k zlepšování pracovní výkonnosti a zároveň sloužit jako …moreAbstract:
This thesis describes nowadays the most frequently applied system of teacher evalua-tion. First part of the thesis deals with management challenges of 21st century, covers management topics and competencies specific for school principals. Teacher evalua-tion process is in logic of this thesis suggested to be used as tool helping to increase the competitiveness of both organisation/school and teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASTOROVÁ, Karin. \textit{Hodnocení práce pedagogických pracovníků v~21.století}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Available from: https://theses.cz/id/h35q1n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní / field:
Study of pedagogy / Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Pedagogical Competencies in school leaders in Pakistan at primary level
Imran AKHTAR -
Professional Preparation of Future Lower Secondary School Teachers in Using Information and Communication Technologies in the Context of Teaching English as a Foreign Language
Xiaojun WANG -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská