Teaching English through Literature: Course Design – Bc. Pavla Nováková
Bc. Pavla Nováková
Diplomová práce
Teaching English through Literature: Course Design
Teaching English through Literature: Course Design
Anotace:
Tato práce se zabývá způsoby, kterými lze zapojit literární texty do hodin angličtiny na českých gymnáziích. Práce nejprve nabízí přehled odborné literatury, která se touto problematikou zabývá. Tento přehled následuje analýza dat získaných pomocí dotazníku cíleného na učitele angličtiny se zkušeností s prací na české střední škole. Z odpovědí vyšlo najevo, že učitelé sice považují literaturu za prospěšnou …víceAbstract:
This thesis examines various ways in which literary texts can be used in the English language classroom. To present some of the benefits literature can bring to a language classroom, the thesis offers a review of recent scholarly texts written on this topic. Then, the thesis features an analysis of a survey aimed at English teachers with an experience with teaching at a Czech secondary school. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvnmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Eliška Wiglasz -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Teaching Soft Skills: Small Talk in Business Communication (Course Design)
Martin Vokoun -
ELT Course Design: A Movie Project
Šimon Papoušek -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Course design in one-to-one teaching
Michaela Hastíková -
Design, Deployment, and Evaluation of Programming Homeworks for the IB110 Course
Martin Pilát -
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová