Jan Komárek
Bachelor's thesis
Učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Teacher as co-creator of climate in class
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na třídního učitele jako spolutvůrce klimatu ve tří-dě. V první kapitole teoretické části je popsáno klima školní třídy a jeho typy, pozi-tivní třídní klima a zdroje jeho utváření a metody zkoumání třídního klimatu. Dru-há kapitola teoretické části je zaměřena na faktory ovlivňující klima školní třídy, konkrétně na žáka střední školy, sociální prostředí žáka, mezi které …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on a class teacher as co-creator of the classroom cli-mate. The first chapter of the theoretical part describes the climate of the classro-om and its types, the positive class climate and the sources of its formation and the methods of exploring the class climate. The second chapter of the theoretical part focuses on the factors influencing the climate of the classroom, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Třídní klima u žáků na 1. stupni ZŠ
Jitka Koštuříková -
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Eliška Peterková -
Klima školní třídy v souvislosti s integrací ukrajinských žáků
Veronika PEŠKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová