Bc. Vojtěch Šimek
Master's thesis
Komunikační strategie cestovní agentury
Travel Agency Communication Strategy
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie cestovní agentury" je analýza a rozbor současných marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na společnost Surf Travel s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingem cestovního ruchu, definuje jeho strategie a popíše obecné zásady pro komunikaci v této oblasti. Praktická část detailně rozebere strategii komunikace a jednotlivé …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis "Travel Agency Communication Strategy" is the analysis of current marketing activities in the field of tourism with a special focus on the travel agency Surf Travel s.r.o. The theoretical part of this thesis focuses on tourism marketing, defines its strategies and describes the general recommended principles for communication in this area. The practical part analyzes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimek, Vojtěch. Komunikační strategie cestovní agentury. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Nestor Guillermo Henriquez Argote -
Analýza marketingové strategie vybrané cestovní kanceláře nebo cestovní agentury
Zuzana Vlčková -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.
Pavel Novotný -
Návrh obchodní strategie incomingové cestovní agentury
Martin Svašek -
Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury
Vojtěch Nejezchleb -
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Jana Hradečná