Jiřina Jirků

Bachelor's thesis

Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE

An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Jitka Odehnalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25706