Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE – Jiřina Jirků
Jiřina Jirků
Bachelor's thesis
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25706
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Jitka Odehnalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRKŮ, Jiřina. \textit{Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v~obchodním řetězci REWE}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/h3ynms/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Nikol Smolíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Nikola Březinová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Lenka MACKOVÁ -
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Michaela Pavlíčková