Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení – Lenka TRUBÁKOVÁ
Lenka TRUBÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení
Expansion of marketing communication on the social network of the catering establishment
Abstract:
Komunikace se zákazníkem a zvyšování povědomí o podniku tvoří součástí každého podniku, a proto je důležité využít a správně použít komunikaci na sociální síti. Z odborné literatury vyplývá, že trend sociální sítě Facebook ve stravovacím odvětví neustále roste a styl zvolené komunikace na této platformě je pro zákazníky důležitý, protože i tím se buduje povědomí. Cílem práce je rozšíření komunikace …moreAbstract:
Communication with customers and raising awareness of a company are a part of any business, so it is important to embrace and correctly use communication on social media. From the professional literature, it follows that there is a steadily increasing trend in the use of the Facebook social network in the catering industry, and the style of communication chosen on this platform is important for customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRUBÁKOVÁ, Lenka. \textit{Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/h426ln/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRUBÁKOVÁ, Lenka. Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová