Natálie Vopatová

Bakalářská práce

Rebranding značky Black Sheep Prague

Rebranding of Black Sheep Prague brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tvorbě návrhu rebrandingu podniku Black Sheep Prague, jehož primárními cíli jsou sjednocení značky a oslovení nového cílového segmentu. Teoretická část je věnována marketingu, jednotlivým nástrojům marketingové komunikace a značce, primárně popisu jednotlivých prvků značky a jednotlivým krokům její tvorby. Praktická část zahrnuje nejprve obsahovou analýzu a analýzu konkurence …více
Abstract:
The bachelor’s thesis is devoted to the creation of a rebranding proposal for the Black Sheep Prague, whose primary goals are to unify the brand and reach a new target segment. The theoretical part is devoted to marketing, individual tools of marketing communication and brand, primarily describing individual elements of the brand and the individual steps of its creation. The practical part involves …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.