Rebranding značky Black Sheep Prague – Natálie Vopatová
Natálie Vopatová
Bakalářská práce
Rebranding značky Black Sheep Prague
Rebranding of Black Sheep Prague brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tvorbě návrhu rebrandingu podniku Black Sheep Prague, jehož primárními cíli jsou sjednocení značky a oslovení nového cílového segmentu. Teoretická část je věnována marketingu, jednotlivým nástrojům marketingové komunikace a značce, primárně popisu jednotlivých prvků značky a jednotlivým krokům její tvorby. Praktická část zahrnuje nejprve obsahovou analýzu a analýzu konkurence …víceAbstract:
The bachelor’s thesis is devoted to the creation of a rebranding proposal for the Black Sheep Prague, whose primary goals are to unify the brand and reach a new target segment. The theoretical part is devoted to marketing, individual tools of marketing communication and brand, primarily describing individual elements of the brand and the individual steps of its creation. The practical part involves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Libor Pavera, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková -
Branding – its history and new challenges
Oleh Polovko -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Developing brand identity blueprint for a café bar
Olesia Kozlova -
Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar
Olga Šlégrová -
Budování značky Indian Bar
Miroslava SMATANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
15. 4. 2024
IS4u, I.
15. 4. 2024