Simona Niklová

Bachelor's thesis

Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce

Effective Marketing Communication Proposal for a Selected Cultural Institution
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá a porovnává tři vybraná pražská divadla – Švandovo divadlo, Divadlo Semafor a Divadlo pod Palmovkou z hlediska stávajícího uplatňování marketingového mixu. Na základě dotazníkového šetření, PEST analýzy a SWOT analýzy práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace pro jednotlivá divadla, zejména s akcentem na využívání online marketingu.
Abstract:
The Bachelor thesis analyzes and compares three selected Prague theaters – Švanda Theater, Semafor Theater and Palmovka Theater in terms of the current application of the marketing mix. Based on a questionnaire survey, PEST analysis and SWOT analysis, it contains a proposal for more effective marketing communication for individual theaters, especially with an emphasis on the use of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.