Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce – Simona Niklová
Simona Niklová
Bachelor's thesis
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Effective Marketing Communication Proposal for a Selected Cultural Institution
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá a porovnává tři vybraná pražská divadla – Švandovo divadlo, Divadlo Semafor a Divadlo pod Palmovkou z hlediska stávajícího uplatňování marketingového mixu. Na základě dotazníkového šetření, PEST analýzy a SWOT analýzy práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace pro jednotlivá divadla, zejména s akcentem na využívání online marketingu.Abstract:
The Bachelor thesis analyzes and compares three selected Prague theaters – Švanda Theater, Semafor Theater and Palmovka Theater in terms of the current application of the marketing mix. Based on a questionnaire survey, PEST analysis and SWOT analysis, it contains a proposal for more effective marketing communication for individual theaters, especially with an emphasis on the use of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yjufk/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIKLOVÁ, Simona. \textit{Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/h4czjk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL