Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce – Simona Niklová
Simona Niklová
Bakalářská práce
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Effective Marketing Communication Proposal for a Selected Cultural Institution
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá a porovnává tři vybraná pražská divadla – Švandovo divadlo, Divadlo Semafor a Divadlo pod Palmovkou z hlediska stávajícího uplatňování marketingového mixu. Na základě dotazníkového šetření, PEST analýzy a SWOT analýzy práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace pro jednotlivá divadla, zejména s akcentem na využívání online marketingu.Abstract:
The Bachelor thesis analyzes and compares three selected Prague theaters – Švanda Theater, Semafor Theater and Palmovka Theater in terms of the current application of the marketing mix. Based on a questionnaire survey, PEST analysis and SWOT analysis, it contains a proposal for more effective marketing communication for individual theaters, especially with an emphasis on the use of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yjufk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL