Analýza marketingové strategie CK IRRA – Monika Šiltová
Monika Šiltová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie CK IRRA
Analysis of Tour Operator IRRA Marketing Strategy
Anotácia:
Analýza stávající marketingové strategie CK IRRA a vytvoření návrhů na její vylepšení, a to na základě studia dostupných informačních zdrojů a výsledků vlastního dotazníkového šetření o používaných marketingových metodách cestovních kanceláří v České republice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.